ח"כ יולי אדלשטיין: "מקווה שהשכל הישר יגבר"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ יולי אדלשטיין: "מקווה שהשכל הישר יגבר"

יו"ר ועדת חו"ב ח"כ יולי אדלשטיין ב"מהדורה המרכזית": "איך מול האויב האמיתי היינו מאוחדים וברגע שהגא"פ נכנעו חזרנו לריב? כעת ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי, כסף קואליציוני הוא היה תמיד היה. לא הייתה לי שום אשליה שהגורמים המיליטנטיים בהפגנות ימשיכו. עדיין ממשיכים ההפגנות, גם מול הבית שלי נמשכות, אבל הרוב נשאר בבית. אם ההידברות לא תצליח, זה יהיה ניצחון של הגורמים הקיצוניים"

יולי אדלשטיין צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יולי אדלשטיין יו"ר ועדת חוץ וביטחון ואבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "ארגוני הטרור שאנחנו מדברים עליהם כמו חמאס והג'יהאהד לא שינו את עורם. לפי הדיווחים מצבנו לקראת יום ירושלים היה יכול להיות יותר מורכב אלמלא המבצע"

"גם אני שואל את עצמי איך מול האויב האמיתי היינו מאוחדים וברגע שהגא"פ נכנעו חזרנו לריב. כעת ההסתה הפרועה נגד הציבור החרדי, כסף קואליציוני הוא היה תמיד היה. לא הייתה לי שום אשליה שהגורמים המיליטנטיים בהפגנות ימשיכו. עדיין ממשיכים ההפגנות, גם מול הבית שלי נמשכות, אבל הרוב נשאר בבית"

"אם ההידברות לא תצליח, זה יהיה ניצחון של הגורמים הקיצוניים. לא יודע להשיב על הבלאגן בקואליציה. אני מאשר שכבר בתחילת הדרך הזהרתי שבדרך הזו נגיע למבוי סתום ולאי יציבות בקואליציה. למבצע מול עזה יש תיכנון קפדני אבל ברפורמה שמשנה את מערכת המשפט כל אחד קופץ כמה שבא לו"

"מקווה מאוד שהשכל הישר יגבר. אם עוצמה יהודית רוצה שתקום ממשלה אלטרנטיבית בראשות לפיד – זכותה. אני לא חושב שזה טוב".

האזינו



0 תגובות